Thursday, June 30, 2011

Perihal Kadar Jumlah Hutang Yang diBenarkan di UNISEL.

Sebagai seorang wakil mahasiswa di Unisel. Saya sangat prihatin pada masalah-masalah mahasiswa. Saya sangat teruja dengan tagline exco Aduan.
"masalah mahasiswa masalah saya"



Perihal kadar hutang yuran yang saya bilang iainya satu perkara yang membebankan pelajar. Saya pasti tidak semua mahasiswa mempunyai ibubapa yang berpendapatan tinggi. Setakat ini, kami melangkah kehadapan untuk menuntut hak2 mahasiswa Unisel berkenaan permasalahan hutang pelajar. Dan ini flow yang di keluarkan oleh pihak bendahari.
Saya bilang, pelajar-pelajar ada yang kurang faham berkenaan flow ini.
Yang pasti saya sentiasa ada di Fakulti Seni Lukis dan Seni Reka untuk membantu sahabat-sahabat saya yang menghadapi masalah. Kerana saya adalah wakil mahasiswa wakil Fakulti Seni Lukis dan Seni Reka. Sebarang pertanyaan atas kekurang fahaman sila emailkan pada saya di hamizah.mppunisel20112012@gmail.com ataupun terus hubungi saya di 0125509332.


No comments:

Post a Comment

http://i454.photobucket.com/albums/qq269/carolynnreynolds/VintageBird_header.gif